Загрузите GEDCOM-файл на ВГД   [х]
Всероссийское Генеалогическое Древо
На сайте ВГД собираются люди, увлеченные генеалогией, историей, геральдикой и т.д. Здесь вы найдете собеседников, экспертов, умелых помощников в поисках предков и родственников. Вам подскажут где искать документы о павших в боях и пропавших без вести, в какой архив обратиться при исследовании родословной своей семьи, помогут определить по старой фотографии принадлежность к воинским частям, ведомствам и чину. ВГД - поиск людей в прошлом, настоящем и будущем!
Вниз ⇊
Этот раздел - ГЕОГРАФИЧЕСКИЙ - по указанным регионам.
Просьба фамильные темы создавать и размещать в фамильном разделе https://forum.vgd.ru/?ct=1


i.gif ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ на то, что
ВСЕ украинские разделы и темы закрыты для редактирования...
Напечатав свое сообщение, не поленитесь проверить его на предмет грамматических ошибок и неточностей в изложении
через опцию "Предварительный просмотр"...и только потом отправляйте на форум через опцию "Отправить"..


[q]
Гос. архив Хмельницкой области (ГАХО (ДАХО)) https://forum.vgd.ru/1474/
Гос. архив Львовской области (ГАЛО) https://forum.vgd.ru/9032/
Гос. архив Тернопольской области (ГАТО(ДАТО)) https://forum.vgd.ru/5030/
Гос. архив Ровенской области (ГАРО (ДАРО)) https://forum.vgd.ru/1476/
Гос. архив Черновицкой области (ГАЧО (ДАЧО)) https://forum.vgd.ru/3518/
Гос. архив Волынской области (ГАВО (ДАВО)) https://forum.vgd.ru/1475/
Список каталогов FamilySearch.org https://nashipredki.com/familysearch
[/q]

i.gif Коллеги, просьба не забалтывать ИНФОРМАТИВНЫЕ темы, которые (без вопросов/ответов).
При цитировании оставляйте только ту часть, на которую даете ответ, или задаете вопрос, остальное отсекайте (удаляйте).
Не надо копировать многоступенчатый диалог.

Род герба САС - SAS

Информативная тема

← Назад    Вперед →Страницы: ← Назад 1 2 3 4 5 ... 8 9 10 11 12 * 13 14 15 16 ... 35 36 37 38 39 40 Вперед →
Модератор: Tomilina
Strilbycki
коzакы & шляхта Стрѣльбыцькі, Остапці

Strilbycki

Kyiv, Ruthenia // Київ, Україна
Сообщений: 3237
На сайте с 2008 г.
Рейтинг: 3340
«Січня 17 дня, з суботи на неділю, о третій годині, помер старець Інокентій Монастирський, ігумен Кирилівський; за нього я грішний прийняв ігуменство» [4]. 18 січня 1697 року, в день святих Кирила і Афанасія Олександрійських, померлого відспівав у Кирилівському монастирі Димитрій Ростовський с братією (мал. 4).
Свого часу разом з Інокентієм Димитрій Ростовський приймає участь у знаменитій дискусії між московським та українським духовенством «О пресуществлении Святых Даров». На книзі Інокентія Монастирського «О пресуществлении Святых Даров» був надпис, яку зроблено рукою Мимитрия Ростовського: «От книги монастыря Кирильського Киевского…в великий пост сие писал блаженный отец Иннокентий Монастырский, игумен Кирильський Киевский» [5]. По всім принциповим питанням трактування богословських проблем, зокрема відносно часу пресущєствленія Святих Дарів, Димитрій поділяв позицію Монастирського, який показував себе у полеміці набагато кращім за патріарха Іоакіма по ерудиції, та по гуманності свої поглядів. На жаль, Іоакім та його оточення не прийняло поглядів Монастирського та Ростовського, тобто не прийняли свіжої сили.

В цей період Димитрій активно працює над «Житіям Святих». На патріаршої аудієнції Іоакіма Димитрій подарував йому перший том «Четьїх Мінєй» (Четьих Миней). Для подальшої роботи над житіями Димитрию було необхідно дослідити, у якості приклада, екземпляр твору митрополита Макарія, однак Іоакім, незадоволений поглядами Димитрия, спрямованими на відстоювання духовних традицій, не співпадаючих з його поглядами, наказав відібрати у нього цей витвір. Користуючись аудієнцією, Туптало звертається до патріарха із проханням благословити його на подальшу роботу, а також повернути «Житія Святих» Макарія. Іоакім, «притиснутий до стінки» [6], благословення дає, однак Макарія не віддав. Димитрій, на відміну від емоційно збудливого Монастирського, з покірністю прийняв цю відмову, та свою роботу не припинив. Обурений Іоакім написав гнівного листа Печерському архімандриту Варламу Ясинському з приводу видання у лаврській типографії труда без перегляду та благословення його у Москві: “Пренебрегше архипастырское наше повеление, списавше книги сами типом издаете без досмотрения и благословения нашего архипастырского. И сие ваша великая неправда…До нашего указу под нашим архипастырским запрещением и под церковною казнию тех книг отнюдь не раздавати” [7].

З Інокентієм Монастирським Димитрия Ростовського пов’язувала багаторічна та міцна дружба. Вони познайомилися у 1678 році в Люблені. 9 травня 1693 року святитель прибуває до Києва де зустрічається з отцем і старостами, а також з ігуменом Кирилівським – Інокентієм Монастирським. Монастирський запрошує Димитрия до Кирилівського монастиря, а у червні 1693 року Димитрій промовляє «Слово на день Святої Трійці». У проповіді він прославляє Трійцю та відмічає, що прославляти – означає поважати «Однак, як син повинен поважати батька? У людей той син отця поважає, який не сміє при ньому сісти, однак стоїть, знявши капелюха» [8]. Ці слова прозвучали не випадково: серед парафіян неодмінно був присутнім отець Димитрия – Савва Туптало, ктитор Кирилівського монастиря, і в такий спосіб Димитрій віддає належну шану і йому. Проповіді Димитрия відрізнялись любов’ю до людей, відвертим співчуттям до всіх страждаючих, наміром допомогти хоча б щирим словом та й, вочевидь, саме це в значній мірі приносило Димитрию-проповіднику любов, пошану, популярність серед православного населення.

Як вже відмічалося, Димитрій був не тільки видатним проповідником, але й письменником, залишивши по собі широко відомий твір – грандіозне зведення Четьїх Мінєй (Четьих Миней) – опис житія святих. Особливу увагу Ростовський приділяє опису життя солунських братів Кирила та Мефодія, а також дослідженню старовинного слов’янського письма. Мабуть, одним із стимулів до цього було перебування святителя у стінах старовинної Кирилівської обителі, де збереглися єдині з давньоруського монументального живопису ХІІ ст. фрескові зображення Кирила-Костянтина, Мефодія та їх видатних учнів – слов’янських просвітителів [9].

Батьки святого Димитрия разом із родичами були вдячні монастирю за добру науку, яку тут отримав Димитрій, і все життя були благодійниками Кирилівської обителі. Мати Димитрия Марія Михайлівна була дуже набожною та особливо опікувалася Кирилівським монастирем. Сава Григорович Туптало, отець святителя, до самої смерті (він прожив 103 роки) був ктитором монастиря, а сестри Димитрия, засновниці жіночого монастиря при київській йорданській церкві, допомагали Кирилівському монастирю «трудами рук своих». Старша – Параскєва Туптало у 1710 році перед смертю відписує Кирилівському монастирю «дом свой отечный близ Притиско – Николая (церква Миколая Притиска. - Авт.) стоячий». Заповіт було складено 11 червня 1710р. на момент тяжкої хвороби ігумені (мал. 5).

по публікації сайту - http://arcua.org/?C=117&news=2429

Ієромонах Інокентій Монастирський (пом. 1697 року) гербу Сас, ігумен Кирлівського монастиря в Києві. Церковний і суспільний діяч. Портрет-фреска знаходиться у правій наві Кирилівської церкви Києва.
(мені інформацію надав Владислав Стрельбицький)

Прикрепленный файл: інокентій монастирський.jpg
---



Strilbycki
коzакы & шляхта Стрѣльбыцькі, Остапці

Strilbycki

Kyiv, Ruthenia // Київ, Україна
Сообщений: 3237
На сайте с 2008 г.
Рейтинг: 3340
Польський (Речі Посполитої) орт з 1623 року. Зверніть увагу - внизу монети зображений герб Сас.
(фото надав Владислав Стрельбицький)

Прикрепленный файл: getImage 1.jpeg
---



Strilbycki
коzакы & шляхта Стрѣльбыцькі, Остапці

Strilbycki

Kyiv, Ruthenia // Київ, Україна
Сообщений: 3237
На сайте с 2008 г.
Рейтинг: 3340
тема на VGD o Бачинских - тут
---



Strilbycki
коzакы & шляхта Стрѣльбыцькі, Остапці

Strilbycki

Kyiv, Ruthenia // Київ, Україна
Сообщений: 3237
На сайте с 2008 г.
Рейтинг: 3340
a_003.gif
---



САХА

САХА

Хмельницкий
Сообщений: 486
На сайте с 2008 г.
Рейтинг: 1597
Strzelbicki
по ссылке, что Вы дали:
Генеалогічний розпис роду Білинських - http://www.bilinscy.webpark.pl/kaczkienowicz.htm
Там так озвучено:
Genealogia Biliсskich Kaczkienowiczуw herbu Sas.
Где тут Билинские?!
Уважением Якут
---
"Теперь уединюсь и буду камлать на Лысой Горе. Дети, принесите мой бубен и колокольчики". Аял Сетте-Дабан, роман "Мои предки - шаманы".
Strilbycki
коzакы & шляхта Стрѣльбыцькі, Остапці

Strilbycki

Kyiv, Ruthenia // Київ, Україна
Сообщений: 3237
На сайте с 2008 г.
Рейтинг: 3340
САХА

Шановный САХА, там латинскими литерами четко написано BILIŃSKI, в чем проблемы?
Звука, я не нашел, перестаньте флудить!
---



САХА

САХА

Хмельницкий
Сообщений: 486
На сайте с 2008 г.
Рейтинг: 1597
Strzelbicki
Век живи, век учись. надо было сразу сказать о смене кодировки. А то посылаете жать на какую-то ссылку. Признаюсь в ошибке. Поменял на центральноеропейский и стало именно Билинский. Как-то раньше особо не присматривался к этим фишкам. Буду иметь теперь под контролем.
Мой программист сказал мне, что это из-за хитростей набора в польской латинице. Они там, как и мы с буквой Ё маются с надбуквенными знаками, пристраивая их не по месту. Скандинавы и немцы тоже вот не всегда читаемы.
Якут
---
"Теперь уединюсь и буду камлать на Лысой Горе. Дети, принесите мой бубен и колокольчики". Аял Сетте-Дабан, роман "Мои предки - шаманы".
Semplinski

Semplinski

Сообщений: 253
На сайте с 2005 г.
Рейтинг: 108

Здравствуйте! Вопрос примыкающий к теме. Несколько раз здесь упоминались Шептицкие, которые как известно, "поменяли" герб Сас на свой собственный достаточно давно. Сведений об этом не много и они достаточно путанные - кто называет герб Шептицких одмяной Побога, кто Доленги. Меня интересует любая информация на этот счет, изображения и т.п.

Подробнее о гербе Шептицкий - http://semplinski.narod.ru/gerb.html


Strilbycki
коzакы & шляхта Стрѣльбыцькі, Остапці

Strilbycki

Kyiv, Ruthenia // Київ, Україна
Сообщений: 3237
На сайте с 2008 г.
Рейтинг: 3340
Semplinski
Я не спец в геральдике, но предположу, что Побог.
---



Strilbycki
коzакы & шляхта Стрѣльбыцькі, Остапці

Strilbycki

Kyiv, Ruthenia // Київ, Україна
Сообщений: 3237
На сайте с 2008 г.
Рейтинг: 3340
Святий Юр на зламі століть: Митрополит Юліян Куїловський

Юліян народився 1 травня 1826 р. в сім’ї пароха села Конюшки Королівські (нині Самбірського р-ну Львівської обл.), шляхтича герба Сас.

Юліян Куїловський (Архів “Газети”)Навчався на філософському факультеті Львівського університету. 1846-го його відрахували за участь у революційному русі. За протекцією Єпископа перемишльського Івана Снігурського – родича Юліяна по матері – прийняли до філософського закладу в Перемишлі, але 1847 р. знову виключили. Поновився під час революції 1848-го, водночас був сотником Академічної гвардії в Перемишлі. Після розгрому революціонерів у Львові 1 листопада 1848 р. воював у складі польського легіону генерала Йосифа Бема угорської революційної армії. Упродовж 1848-1850 рр. – капітан турецької армії. Закінчив духовну семінарію в Парижі (1851-1854). 1857 р. амністований, повернувся до Галичини. З 1859-го – парох Руського Села біля Перемишля, з 1881 р. – крилошанин Перемишльської капітули, з 1882 – кафедральний проповідник і ректор духовної семінарії в Перемишлі, з 1884-го – парох кафедральної церкви і перемишльський декан, із 1887 р. – архіпресвітер Станіславівської єпархії, 1890-1891 – суфраган (помічник) Єпископа перемишльського Івана Ступницького, 1891-1898 – Єпископ станіславівський.

Куїловський був останнім митрополитом Греко-Католицької Церкви перед Шептицьким. Схоже, його життєвий вибір був не так духовним покликанням, як наслідком складних обставин, у які він потрапив. Здебільшого польські повстанці жили в скрутних умовах, а сутана таки гарантувала шматок хліба. Зрештою, це тільки тепер еміграцію вважають за щастя.

повний текст тут - http://www.gazeta.lviv.ua/articles/2005/04/15/4445/

Прикрепленный файл: юліан куїловський.jpg
---



← Назад    Вперед →Страницы: ← Назад 1 2 3 4 5 ... 8 9 10 11 12 * 13 14 15 16 ... 35 36 37 38 39 40 Вперед →
Модератор: Tomilina
Вверх ⇈